W trosce o szeroki asortyment korzystamy z dwóch hurtowni, jeśli wybrane produkty pochodzą z różnych miejsc zostanie nadana osobna paczka oraz doliczona dodatkowa opłata.

Gravitrax Junior - zestaw uzupełniający Tory

Symbol: 4005556274017
Dostępność: Średnia dostępność
132.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 883056587 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
15
  • Poczta Polska 15
  • Paczkomaty InPost 16
  • Poczta Polska (Pobranie) 20

Zestaw Uzupełniający Tory sprawi, że będziesz mógł dodać jeszcze więcej elementów do swojej konstrukcji, dzięki czemu tor będzie on jeszcze większy i bardziej dynamiczny. W zestawie znajduje się 35 elementów, w tym 2 mosty, które stanowić będą nowe połączenia na trasie kulki.

Produkty GraviTrax Junior stworzone z wykorzystaniem surowców odnawialnych, co czyni je niezwykle przyjemnymi w dotyku i przyjaźniejszymi dla środowiska.

Zabawa z GraviTrax pobudza wyobraźnię, rozwija umiejętność krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Dzięki GraviTrax Junior możesz odkryć ten świat dużo wcześniej!

Produkt przeznaczony dla dzieci w wieku 37 lat.

Baw się grawitacją i zbuduj tor pełen przygód. Dzięki GraviTrax Junior, teraz młodsze dzieci mogą wejść do świata GraviTrax i zbudować własny tor grawitacyjny. Patrz jak Twoje dziecko odkrywa w sobie małego inżyniera, budując tor i obserwując jak porusza się po nim kulka. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia! Dzięki mnogości kombinacji, zabawa trwa bez końca!

GraviTrax Junior zaprojektowany został z myślą o najmłodszych, wszystkie elementy są dostosowane do małych rączek, dzięki czemu zabawę mogą zacząć dzieci już od 3 roku życia. Dzięki uroczym figurkom zwierząt i roślin, oraz innym elementom dekoracyjnym dzieci mogą z jednej strony budować tory, a z drugiej odgrywać najróżniejsze scenki z ich wykorzystaniem, co zdecydowanie wydłuży zabawę i jeszcze bardziej pobudzi dziecięcą wyobraźnię.

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: